Alka producten

Nieuw in de praktijk zijn deze producten om te ontzuren .

Voeding, stress, medicijnen en overmatige spierbelasting produceren na verbranding zure afvalstoffen.

Uw lichaam moet deze kwijt om de zuurtegraad van het bloed op een constant niveau te houden.

Voorbeelden van zure afvalstoffen zijn urinezuren, melkzuren, vetzuren, azijnzuren, looizuren.

De hoeveelheid afvalzuren die dagelijks in het bloed vrijkomt is te groot om via de normale uitscheidingsorganen

ons lichaam te verlaten. Het lichaam slaat de schadelijke zuurresten op in o.a. de weefsels en de gewrichten.

Ons lichaam verzuurt steeds meer naarmate we ouder worden, met als gevolg dat op een gegeven moment

vermoeidheid, stijfheid, en pijnen kunnen ontstaan.

Bent u zuur?

Diabetes                                 Nierstenen                                 Artritis                                    Darmklachten
Jicht                                        Blaasontsteking                      Fibromyalgie                       Huidklachten
Hoog cholesterol               Spierpijn/kramp                     Psoriasis                                Cellulitis